Kenniscentrum inktcartridges en toners
Hoe kunnen wij u helpen?
Klantenservice, kenniscentrum, veelgestelde vragen, FAQ, selfservice...Dat wij u kunnen helpen met uw vragen betreffende uw bestelling is zeker! Maar HOE wij u helpen dat mag u zelf bepalen.
Wij hebben namelijk een online klantenservice, kenniscentrum, veelgestelde vragen, FAQ, selfservice (of hoe je het ook graag noemt) opgezet. Zelf een antwoord opzoeken of gewoon contact met ons opnemen... u bepaalt het zelf!
Ga naar onze klantenservice pagina!
Klantenservice
Op onze klantenservice pagina vindt u de meest voorkomende vragen m.b.t. uw bestelling.
Vragen zoals:
"Ik ben mijn wachtwoord kwijt?",
"Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?",
"Welke betaalmethodes hanteren jullie?",
"Er zit inkt op mijn handen, hoe kan ik de inkt eraf krijgen?",
"Hoe bestel ik een inktcartridge?",
"Hoe voorkom ik strepen op mijn print?"
De meest voorkomende problemen hebben wij op onze 'klantenservice pagina' verwerkt in een vraag-en-antwoord. Momenteel zijn er 9 categorieën en vragen van klanten zijn hierin onderverdeeld. In de meeste gevallen kunt u hier uw oplossing terugvinden.
Komt u er niet uit? Contact opnemen met onze klantenservice kan altijd!
ma-do: | 10:00 - 17:30 uur |
vr: | 10.00 - 17.00 uur |
Reactietijd tijdens openingstijden:
Direct contact
Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 4 uur
Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 5 minuten
Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 5 minuten
Huismerk inkt en onze garantie
Een veelvoorkomende vraag is: "Hoeveel jaren garantie heb ik op jullie huismerk inktcartridges en/of toners?"
Op onze huismerk inktcartridges en toners heeft u altijd een garantie van 10 jaar. De garantie gaat in vanaf de aankoopdatum.